Gyors házhoz szállítás

Fizetés bankkártyával

Edzés önerőből: A lényeg, tömören
  • Kategória: önfejlesztés, ismeretterjesztés
  • Oldalak száma: 240
  • Illusztráció: több mint 100 rajzolt ábra
  • Méret: 152 x 234 x 20 mm
  • Kötés: ragasztott, puhafedeles
  • ISBN: 978-615-00-9487-8

Ft3,499.00

„Megtanítalak egyedül edzeni, hogy összeállíthasd a testi adottságaidhoz illő tökéletes edzéstervet; izmos legyél és állóképes, jól érezd magad és több legyen az önbizalmad. Megbízható, sikeres és vonzó emberként tekintsenek rád.” – írja Hidvégi Áron Arnold az Edzés önerőből bevezetőjében.

Igen, TE is saját magad edzője lehetsz! Az Edzés önerőből az a könyv, amivel nem hibázhatsz. Felejtsd el a tesiórát, meg azt, hogy a kockás hashoz „tehetségre” lenne szükséged. Szánj rá egy hétvégét és olvasd el! Vagy válaszd ki azt a részt, ami a legjobban érdekel. Így is, úgy is működni fog. Bárhol is tartasz az edzésben, garantáltan találsz olyan infót, ami miatt megéri elolvasni. Sőt, az sem kizárt, hogy ez lehet az a könyv, ami megváltoztatja életed.

Az Edzés önerőből egy logikus, sallangmentes és barátságos útmutató. Az alapoktól a gyakorlatokon át, a profi edzésterv összeállításáig minden kérdésre választ kapsz. Mikor, miből, mennyit, miért és hogyan? Válaszd ki a célod szerinti gyakorlatokat és eddz kondiparkban, edzőteremben vagy karanténben; súlyokkal, vagy saját testsúllyal. Megtanulsz önállóan edzeni, nem adod fel és erős leszel.

  • Négyféle edzésmódszer.
  • Edzéselmélet és anatómia alapok.
  • Bodybuilding és street workout.
  • Saját testsúlyos és súlyzós alapgyakorlatok részletesen.
  • Húzódzkodás, tolódzkodás és muscle-up.
  • Fekvenyomás, guggolás és deadlift.
  • Hogyan gyúrj bicepszre, tricepszre és vállra.
  • Kulcspontok és hibaelhárítás.
  • Funkcionális tréning és core edzés.
  • Kardió és intervallumos zsírégetés.
  • Nyújtás és mobilizálás.
  • Hajtóerő és motívumpontok.
  • 26 fejezet, és több mint 100 ábra.
  • Erőnövelés és állóképesség.
  • A-tól Z-ig.
Scroll to Top